They all are very 중요 for me! My가족, My메모리, My사랑, My심장, My감사 ... Here I want them 항상 when I need ... I do not have anything to be given ... But, only able to create a 추억 with them ... 너희들을 사랑한다 <3<3<3 !!!

Monday 24 October 2011

Stress + Bingung + Sakit Kepala + Sakit Hati + Benci + Marah + Menangis + Ketawa = GILA !!! HAHAHAHAHA :))

Holla Shining ! 
Ermmm, saat berganti saat ...
minit berganti minit ...
jam berganti jam ...
hari berganti hari ... 
minggu berganti minggu ...
bulan berganti bulan ...
semakin hari semakin berat ...
semakin hari semakin sesak ...
semakin hari semakin ......................................
fikir lah sendiri .... hehehehe ...
apa yang saya cuba maksud kan di sini adalah mengenai saya dan rakan-rakan ...
akhir-akhir nie, kami dah mula dapat pelbagai tugasan ...
tugasan yang kami dapat bukan calang-calang ... 
bukan tugasan aje, mid term pun dah dekat ...
ermmmm, macam mana yea ... ??
kena hadapi juga laaa, nie laaa tanggungjawab sebagai seorang pelajar ...
kalau dah kerja atau dah berumah tangga, mesti lagi teruk kannn ...
yang macam nie pun kami dah takut and rasa tergugat sekejap ...
hehehehe, walaupun kami ada ahli kumpulan yang baik dan bagus ...
kami tetap terasa stress nya ...
walaupun ada bantuan ... 
walaupun kami ada semuanya ...
stress+bingung+sakit kepala+sakit hati+benci+marah+menangis+ketawa=GILA !!!
huhhh ! semua nie yang terasa ade laaa ...
dah cukup kottt ...
hahahahahaha ! 
semakin dekat tarikh nya, takut pun ada ...
alhmdulilah, ada setengah tugasan hmpir 70% siap ...
ada yang belum start langsung ... 
dah ade material, tapi tak start langsung jugakkk ...
aiyaaaa ~~~ nabis badan laaa ...
memag nasib gadis-gadis nakal kottt ...
opssss ! hahahahahaha ! 
ermmm, okey laaa ... saya percaya semua akan kembali seperti biasa selepas ini ...
saya percaya ALLAH !
saya percaya MAMA saya ! 
saya percaya SAYANG-SAYANG saya ! 
saya percaya :

NADIRA ZAIN
MASZURA MIHAT
RAFIDAH RAHMAN
CASSY CASSANDRA 
INTAN FARHANA
EYLA NAZILA ...
KESEMUAN NYA 
:))

**Chaiyokkkk2 "GADIS-GADIS NAKAL" ... Allah sentiasa di sisi kamu ... Semoga ALLAH memberkati dan melindungi kamu ... InsyaALLAH, AMIN ! :))


No comments:

Post a Comment