They all are very 중요 for me! My가족, My메모리, My사랑, My심장, My감사 ... Here I want them 항상 when I need ... I do not have anything to be given ... But, only able to create a 추억 with them ... 너희들을 사랑한다 <3<3<3 !!!

Monday 24 October 2011

Mama demam :'(

Holla ! Huhuuu, sedihhh nya ... Mama tengah demam laaa, mesti sebab cuaca sekarang kannn ... Tak suka laaa tengok mama sakit atau demam ... Kalau dia sakit atau demam, asyik tidur aje ... Siapa yang nak layan perangai gila aku nie ... Huhuuuu, sedihhh laaa ... Dah 3hari mama demam, 3hari jugak laaa aku bingung tak tahu nak buat ape aje, 3hari jugak laaa rumah nie sunyi aje, 3hari jugak laaa aku jadi pendiam ... Tak pernah aku jadi diam macam ni ... Selalu nya yang duduk dekat dapur nie, mama ... Selalu tolong dia masak, bergurau2 dengan dia dekat dapur, usik dia dekat dapur ... Tapi, sekarang aku yang amik alih tugas dia ...

**Mama cepat sembuh yea ... Kakak nak mid term minggu depan ... Kakak perlu kan mama untuk memberi kekuatan dan semangat kat kakak ... Mama jangan lupa makan ubat yea ... Mama kena makan tau, walaupun mama tak ada selera ... Kakak tak ada sesiapa, hanya ada mama aje ... Kakak tak kisah kalau lepas ni, mama nak suruh kakak buat kerja rumah sambil kakak tengah belajar ... Kakak sanggup, asalkan mama cepat sembuh dan ceria macam biasa dan boleh jadi gila2 dengan kakak ... Kakak rindu nak gelak kuat2 dengan mama ... Mama, kakak sayang mama ... Kakak nak mama ada dengan kakak sampai bila2 ... 

**Bismillahirrahmanirrahim, 
Ya Allah, Ya Tuhan ku ...
Ampun kan lah segala dosa2 ku, dosa2 kedua ibubapa ku, dosa2 kedua adik-beradik ku, dosa2 sahabat ku, dosa2 orang ku cintai dan ku sayangi ...
Pelihara dan lindungi lah mereka ...
Jangan lah dikau pesongkan hati kamu ... 
Jangan lah dikau pisahkan atau ambil salah seorang dari kami ...
Aku sayang sangat mereka ...
Sembuhkan lah penyakit Mama ...
Berikan dan kurniakan kesihatan yang baik buat Mama ...
Semoga Mama akan sihat seperti biasa ...
Berikan lah segala kesakitan yang Mama alami kepada aku ...
Aku sanggup menanggung nya semua, tetapi bukan Mama ...
Kerana aku sayang sangat2 dekat Mama ...
Ya Allah, makbulkan doa ku ini ...
Sembuh kan lah Mama ... 
Amin Ya Rabal Al-amin ... 
:))

No comments:

Post a Comment