They all are very 중요 for me! My가족, My메모리, My사랑, My심장, My감사 ... Here I want them 항상 when I need ... I do not have anything to be given ... But, only able to create a 추억 with them ... 너희들을 사랑한다 <3<3<3 !!!

Monday 17 October 2011

Kenapa dah tak macam dulu ... ??? :(

Holla ! Walaupun hari ini begitu cerah dan indah ... Tetapi hati ini yg tak seindah dan secerah seperti cuaca di luar sana ... Kenapa semua dah berubah ... ??? Kenapa semua tak seperti dahulu ... ??? Kenapa aku dah tak rasa kemesraan KAMI seperti dahulu ... ??? Adakah masing2 telah mula memikirkan tentang KEHIDUPAN masa hadapan ... Sedih lah, sebab kami dah tak macam dulu ... Mungkin ini PERASAAN aku semata2 sahaja ... Aku tak boleh fikir negatif terhadap mereka, mungkin ada sesuatu perkara yang mereka tak boleh nak kongsi dengan kita ... Ingat ! tak semua perkara kita boleh cerita dengan orang ... Kalau tak, tak ada rahsia lah dalam hidup kita ini ... Mungkin, aku perlu berikan mereka waktu dan masa utk mereka berfikir dan menenangkan fikiran ... Aku tak akan paksa mereka, mereka ada DISISI aku sudah cukup dan memadai walaupun kami dah tak seperti dahulu ... InsyaALLAH ! Allah lebih mengetahui apa yang sedang berlaku ... Semoga ALLAH melindungi mereka semua, AMIN !

**I hope everything will be back to NORMAL ! because I miss that TIME WITH YOU, thank you :'(

No comments:

Post a Comment