They all are very 중요 for me! My가족, My메모리, My사랑, My심장, My감사 ... Here I want them 항상 when I need ... I do not have anything to be given ... But, only able to create a 추억 with them ... 너희들을 사랑한다 <3<3<3 !!!

Sunday 9 October 2011

Ahli "BARU" dalam keluarga KAMI !

Alhamdulilah, semuanya berjalan dengan baik dan lancar ...
Nak tahu kenapa, mak usu aku selamat melahirkan bayi lelaki ...
Ya aduiii, lelaki lagi ! hahahaha, terer pak usu aku nie ... Tettttt !
Ermmm, yang menyedihkan aku adalah mak usu aku ingin bayi perempuan ...
Dia dah siap kan semua peralatan bayi perempuan ...
Akhirnya, keluar bayi LELAKI ! Redha aje laaa, bak kat pak lang "Busu, kau cuba lagi" HAHAHAHA !
Kelakar pulak bila dgr mcm tu, almaklum la, aku nie belum kahwin .. Bila dengar mcm tu, aishhh ! kelakar bebenohh kottt ... Hahahaha !
Bayi lelaki itu, selamat dilahirkan pada 8 Oktober 2011, jam 1pg, seberat 2.5kg ...
Alhamdulilah, ibu dan anak selamat :)
Akhirnya Boboy dan Adik dah dapat "ADIK BARU"
Boboy dengan adik jangan nakal2 yea ...
Especially, Boboy ! Dah tak boleh nak jahat2 dan nakal2 dah ...
Boboy dah jadi "ABANG" ...
Adik pulak, dah tak boleh pnggil "ADIK" kena panggil "ABANG" jugak ! hehehe :p
Tak sabar nak tengok, hehe ... Mesti comel mcm aku tak ... ??? Hehehe !
Nama ... ??? Ermmmm, tak tahu lagi lah apa namanya ...
Agak2 korang apa nama yang sesuai untuk bayi tersebut yea ... ???
Need your opinion ! Thank you :)






Nie adik, tapi dah ta boleh nak pnggil adik dah ... kena pnggil "ABANG" skang ... Hehehehe :p


Nie abang ! Memang kena panggil "ABANG" pun, hehehe :)

No comments:

Post a Comment