They all are very 중요 for me! My가족, My메모리, My사랑, My심장, My감사 ... Here I want them 항상 when I need ... I do not have anything to be given ... But, only able to create a 추억 with them ... 너희들을 사랑한다 <3<3<3 !!!

Sunday 16 October 2011

Hari Minggu Yang Begitu Memenatkan, huhhh !

Holla Shining ! 
Selamat hari minggu ...
Hahaha, saya baru bangun tidur laaa ...
Semalam saya tidur lambat laaa ...
Hahahaha !
Saya bangun pun sebab mama kejutkan ...
Huhuuu, it's okey ... 
Seronok sebab mama masih sudi kejutkan saya ...
Benda pertama yang saya perlu buat utk hari ini adalah KEMAS BILIK !
Mama kata bilik saya dah macam RUMAH TIKUS ! 
Ohh ! baru saya tahu rumah tikus mcm bilik saya ...
Lawa laaa tu kalau mcm tu, hahahaha !
Sebelum saya buat semua benda tu, saya update dulu BLOG ! 
Weee ~~

**Kalau mama tahu, memang dia mengamuk punnn ... Hehehe ! 

Ermmm, lepas KEMAS BILIK, kena KEMAS RUANG TAMU pulakkkk ...
Susah kalau ada ANAK BUAH yang ramai dan sangat2 nakal ...
Haa ! Tukang kemas nya, nie laaa, nie la org nya yg tengah update BLOG ! 
Aissshhh ! Sampai bila la korang nie nak belajar2 baut kerja rumah ...
Bukan tak ade yg besar, ade ! 
Bawak2 lah mengajar adik2 yg kecil tu cara nak mengemas rumah, asyik aku aje ! 
Huhhh !

**Sabar ~~ senyum :)

Senang kata, macam2 kena buat hari ini ...
Sepatutnya buat PAGI tadi, nie tidak PETANG baru nak buat ...
Tu la pasal kalau lama sangat dduk dkt NEGARA ORANG ...
Dah terbiasa dengan WAKTU sana pulak ...
Weee ~~
Hahahahahaha ! 
Kerja2 kat dlm rumah ini, semua dah di JADUAL kan ...
Tiba2 giliran saya kena kemas ...
*SIGH*
Jawabnya, memang kena kemas laaa ...
Disebabkan saya yang kena kemas, haa ! buat hal laaa kannn ...
Saja aje laa, bikin rumah nie kucar kacir ...

**Sabar ~~ senyum :)

Apa pun kena buat jugak, nie baru dduk dengan mama ! 
Kalau karang kena dduk SENDIRI atau dduk dgn MAK MERTUA ! 
Tak ke teruk kanggg, hehehe :p
Lepas tu nak kena baca buku sikit, sebab MID TERM dah nak dekat ...

**Ohh ! Mid term pulakkk dah ~~~

Tak apa, kita kena lakukan dengan baik, dan lakukan nya kerana ALLAH ! 
InsyaALLAH, pasti dpt jalani nya dgn baik 
:)
Bukan tu aje yg kena fikirkan, kena jugak buat ASSIGNMENT !
Berlambak kottt, aisshhh !

**Buat jangan tak buat, dah berlmbak ASSIGNMENT tu ...

Kesimpulannya, memang hari MINGGU saya hari ini sangat2 penat tak seperti hari minggu orang lain ...
Walaupun ia agak memenat kan sedikit, tapi seronok sebab ramai ade kat rumah ...
Bukan selalu dpt berkumpul ramai2 mcm nie ...
Syokkkk ~~~ Laaa ... 
Hehehehe ! 
Okey, nak kena pergi dahhh, kang ade RADIO yg tetbe ON sendiri pulakkk ...
Thank you !

**Semoga hari saya dan anda semua berjalan dengan baik, insyaALLAH ! 
Assalamualaikum, Bismillah ...
Love you ALL !
<3<3<3

No comments:

Post a Comment