They all are very 중요 for me! My가족, My메모리, My사랑, My심장, My감사 ... Here I want them 항상 when I need ... I do not have anything to be given ... But, only able to create a 추억 with them ... 너희들을 사랑한다 <3<3<3 !!!

Saturday 26 November 2011

:: Nak "poyo" dan "berlagak" kejap :: HAHAHAHAHA!

Holla Shining !!!
Rindu, rindu dan akan terus rindu ... 
Wakakakakaka ! 
Rindu kannn Shining dan yang lain laaa ...
Hahahahahaha ! 
Ermmm, saya sedang menghitung hari ...
Weee ~~ 
Menghitung hari jadi saya laaa ...
Agak2 apa yang saya dapat untuk tahun ini yea ... ???
Hahahahahaha ! 
Nie yang hendak kongsi di sini ...
Bukan hendak menunjuk ... 
Tapi hendak ber"poyo" dan "berlagak" kejap ... 
Hohohohoho !

Dari minggu lepas, Mama dan Kakak dah tanya nak "birthday present" ape ... 
Saya dah pun pening kepala pun ...
Hahahahaha ! 
Kalau di ikut kan, macam2 lah yang saya nak ...
Tapi apa kan daya ...
Saya bukan nya, PARIS HILTON ...
Dimana saya boleh dapat apa sahaja yang saya nak ...
Saya pun bukan nya, KIMORA LEE SIMMONS ...
Dimana apa yang saya harap kan, semua yang saya ingin kan, boleh dituruti dan di tunai kan ...
Saya bukan sesiapa pun ...
Huhuhuuuu ! 
Tapi, saya hanya orang biasa sahaja ...
Kalau di ikut kan memang saya nak macam2 ...
Tapi, tak apa lahhh ...
Redha aje laaa ...
Pasrah aje laaa ...
Hehehehe ...

Oleh itu, saya ingin menyenaraikan apa yang saya ingin kan dan apa impian saya untuk hari jadi saya tahun ini ... hahahahahahaha !

HADIAH HARI JADI SAYA:
1) saya nak LESEN KERETA !
2) saya nak MYVI BIRU ATAU PUTIH !
3) saya nak IPAD saya balikkk **akak bg balik yea, kata beli kan utk aku ... jgn buruk siku, ta baikkk**
4) saya nak BILIK saya sendiri ... SENDIRI !!! **tak nak kongsi dengan ARISSA lagi, huhhh !**
5) saya nak pergi KOREA ! **fie dan masz, nnti kte pegi sme2 yea ... hahahaha !**
6) saya nak sebuah CAFE atau MUFFIN CAFE ! 
7) saya nak KETENANGAN ! 
8) saya nak KEDAMAIAN ! 
9) saya nak KEGEMBIRAAN ! 
10) saya nak KESERONOKAN ! 
11) saya nak KEBAHAGIAAN ! 
12) saya nak JAM baru ! **make sure warna biru, putih atau hitam yea, hahahaha !**
13) saya nak SHAWL ! **make sure warna nya biru, putih atau hitam yea, hahaha !**

**perhhh, banyak nya yang saya nakkk ... rasa2 tertunai tak semua ini ... ??? hahahahaha !**

IMPIAN HARI JADI SAYA:
1) saya nak BIRTHDAY PARTY saya tahun ini di buat besar-besaran ! 
2) saya nak BIRTHDAY PARTY saya buat kat HOTEL ! **tak kisah lah hotel mana pun**
3) saya nak bila saya buat PARTY, semua kena hadir dan mengikut tema ! **no excuse, please !**
4) saya nak di raikan seperti PUTERI ! **weekkk**
5) saya nak seperti saya ini baru DILAHIRKAN ! **boleh lagi ke ... ???**
6) saya nak ARWAH AYAH saya ada sekali ! **boleh ke ... ??? :'(**

**macam2 impian hari jadi saya, tapi boleh ke ia nya di tunai kannn ... ??? hohohohohoho !**

Ermmm, apa pun "surprise" untuk hari jadi saya ... 
Saya tak impikan dan saya tak harap kan semua ini ...
Sebab saya tahu siapa saya ... 
Saya tahu saya di mana ...
Saya tahu apa yang terbaik buat diri saya ...
Saya tak nak pun semua ini ...

Ini yang saya ingin kannn ...
1) pergi kubur ARWAH AYAH :))
2) pergi RUMAH ANAK2 YATIM yang selalu arwah ayah bawak :))
3) saya nak sambut hari jadi dengan mereka, seperti tahun2 yang sudah di mana saya lakukan nya bersama arwah :))
4) saya nak suruh MAMA masak kan PULUT KUNING, bagi dekat JIRAN, KAWAN2 dan SEMUA laaa :))
5) saya nak KEBAHAGIAAN, KEGEMBIRAAN, KESERONOKAN, KERIANGAN, dan KETENANGAN saya masa saya dahulu :))
6) saya nak KAWAN2, SAHABAT2 dan TEMAN2 saya :))
7) saya tak nak BIRTHDAY PARTY, saya tak nak BIRTHDAY PRESENT ... saya cuma ingin kan SEBUAH KELUARGA YANG BAHAGIA dan HUBUNGAN SAYA BERSAMA SAHABAT2 SAYA AKAN BAIK DAN DI REDHAI OLEH ALLAH UNTUK SELAMA2 NYA ... itu sudah memadai bagi saya :))

Sebab saya tahu ... 
Kekayaan ...
Kemewahan ...
Tidak menjamin kan apa2 ...
Ia hanya akan membuat kan kita takbur, lupa, tamak, dan perkara2 negatif ...
Biarlah ia nya ikhlas dari lubuk hati ...
Biarlah sesuatu yang terjadi itu atas keredhaan ALLAH ... 
Saya hanya mampu berdoa, berserah dan bertawakal kepada-NYA ...
Kerana saya tahu, DIA telah mengatur nya dengan baik ...
DIA telah melakukan yang terbaik ...
DIA tak akan menganiaya atau hipokrit pada hamba-NYA ...
Saya pasrahhh ~~

Oleh yang demikiannn, apa2 pun yang akan terjadi pada tanggal 29.11.1992 ini ... 
Saya bersyukur ...
Saya redha ...
Saya pasrah ...
Saya terima semua ketentuan-NYA ...
InsyaALLAH, mudah-mudahan "tahun" ini memberi saya "seribu kemanisan", "seribu kebahagiaan", "seribu kegembiraan", "seribu keseronokan", "seribu ketenangan" dan "seribu segala2nya" ...
InsyaALLAH, amin !!! :)) 

No comments:

Post a Comment