They all are very 중요 for me! My가족, My메모리, My사랑, My심장, My감사 ... Here I want them 항상 when I need ... I do not have anything to be given ... But, only able to create a 추억 with them ... 너희들을 사랑한다 <3<3<3 !!!

Friday 11 November 2011

"11.11.11" :))

Holla Shining !
Happy "11.11.11" to you, hehehe ...
Shining ! Alhmdulilah, hari ini saya bahagia sangat ...
Harap benda ini akan kekal untuk selama-lamanya ...
Sebab, kalau orang kata apa impian saya sempena tarikh dan hari yang baik ini kan ...
Saya nak satu aje, saya nak "kebahagian" ...
Itu sudah memadai buat saya ...
Kalau ada perkara yang lain, saya akan terima nya dan anggap itu sebagai satu "penghargaan" dan "bonus" buat saya ...
Ermmm, terima kasih sebab saya masih mampu untuk "menghadapi" semua ini ...
Alhamdulilah, begitu besar "pengertian" hari ini ...

Dekat "facebook", "twitter", "myspace", "skype", "yahoo", atau apa sahaja lah ...
Rancak berbual mengenai tarikh hari ini ...
Iaitu "11.11.11" ...
Bermaknakah tarikh ini ... ???
Hahahaha ! bagi saya ... 
Sangat2 bermakna ...
Bayang kan dalam masa bermula detik nya "12.00am" dan beralih ke tarikh "11.11.11" ...
Saya telah memulakan langkah pertama saya dengan membuka "lappy" saya ni ...
Lepas tu, cepat2 saya menekan "button ON" dan terus apabila tengah "loading" ... 
Saya terus masuk ke "google crome" dan saya search sesuatu yang saya nak sangat !!! 
Yeahhh ! akhirnya, walaupun dalam masa "3jam" dah "download" 2drama "korea" ... 
Hahahahahahaha ! Betapa bagusnya "wireless" dekat hospital ini ...
Terima kasihhh :))

Terima kasih juga buat "rafidah rahman" kerana telah memberi saya "link" tersebut ...
Saya dah boleh download, hahahahahaha ! 
Bukan apa, dahulu saya dan kakak memang rajin download "drama-drama korean" nie ...
Lepas itu, saya sibuk dengan PMR, kakak sibuk dengan University ... 
Kami dah ta ada masa, nak tengok ...
Tengok dekat "youtube", "rumah member" (kalau rajin laaa), atau pun dekat "tv" atau "astro" (kalau boleh laaa) sebab kena fokus pada PMR aje ...
Minat tu memang ada, tak pernak di lupakan ... 
Nama pun minat kan ...
Lepas itu, bila dah masuk "kolej" ...
Ada seorang member ini, ya allah ! 
"Gila" korean rupa nya ...
Ada jugak lah member ...
Pendek kata, hari itu kakak telefon ...
Kakak bagi tahu yang ada drama korea baru ...
Akak kata, drama tu best ...
Tajuk drama tu "My Princess" ...


Hahahahahahaha ! nak tahu kenapa gelak ...
Drama itu sedang di mainkan di "8tv" ...
Tapi, akak tak puas hati ...
Dia nak jugak, suruh saya download jugak ...
Saya pun kata lah, saya akan download kan ...
Saya pulak yang tak puas hati, kenapa saya kena download kan untuk dia ...
Ermmm, patut laaa ... Artis pujaan dia rupa nya yang berlakon ...
"Hero" dalam cerita ini, kononnya lah "boyfriend" akak saya ini ...
Tak sedar dah ade 3orang anak pun berani lagi tu ...
Hero dalam cerita ini jugak pernah berlakon dalam drama korean pada suatu ketika dahulu ...
Drama tersebut sangat, "menyentuh perasaan" ...
Kerana ia sangat2 sedih ... 
Iaitu drama "Autumn In My Heart" ...



Punya lah cari, cari, cari link yang dulu kita orang nak download ... 
Tak jumpa2, kebetulan ada seorang member ini memang minat kan ...
Minta dekat dia aje lah ...
Hehehehe, terima kasih fie ... 

Macam tak ada kena mengenakan ...
Hahahahaha !
"Tajuk" lain ...
"Cerita" yang cuba untuk di sampaikan pun entah apa2 lah ...
Haaa ! Peduli apa ...
Kisah saya kottt, huhuuu ...

Lagi satu drama yang saya baru sahaja download adalah "Playful Kiss" ...


Kawan saya kata cerita ini best ...
Okey ! Try lah untuk menDOWNLOAD ...
Huhuuu ...
Kesimpulannya di sini, kalau orang kata "apa kenangan saya" dengan tarikh yang begitu "indah" dan "cantik" ini, alhamdulilah :))
Saya akan beritahu yang saya "berjaya" download 2drama korean dalam masa 3jam ...
Gilaaa laaa ! macam tak percaya ... 

Okey lah ! Back to normal laaa ...
Ermmm, selain menDOWNLOAD ini, ada satu kisah yang ingin saya kongsikan di sini ...
Macam biasa lah, "orang" tidak tahu dan tidak pandai untuk menggunakan kuasa dan memberitahu apa yang dia inginkan ...
Paling "tak suka" orang macam ini ...
Jangan lah berperangai macam ini ...
"Abang, 11.11.11 dah ... Tak reti2 nak gentle ke ... ???"
Huhuhuuu, masalah nya "dia" bukan sahaja tak berani atau gentle ...
Nak berkias2 pulak, aishhh ! 
Mehhh sini kias2 dengan saya ^^
Soal hati ...
Soal perasaan ...
Tak boleh di buat main ...
Kalau "suka", cakap !!!
Kalau "nak", cakap !!!
Kalau "dah terpikat", cakap !!!
Dah tak boleh nak berkata2 dan bercakap lagi ke ... ???
Jangan ! kalau dah kena "kebas" kanggg merana diri sendiri ...
Baik "fikirkan" ...
Kalau tak nak diri itu "merana" ...
Kalau tak nak diri itu "terluka" ...
Kalau tak nak diri itu "sakit" ... 
Kalau tak nak diri itu "mengalirkan air mata" ...
Buatlah "sesuatu" ...
Masih belum terlambat ...
Masih ada masa ...
"Pintu" yang ingin di tuju dan di lalui telah terbuka luas ...
Saya bahagia, kalau awak bahagia ...
Saya gembira, kalau awak gembira ...
Kalau awak kata awak sedih ...
Saya lagi "dua kali ganda" sedih ! 
Sedih tengok "perangai" awak macam ini ...
Jadi ! Tolong lah ! Laku kan sesuatu yea ...
Ingat ! 
Sebelum semua nya berakhir dan terlambat ... 
:))

**Alhamdulilah, hari ini berjalan dengan baik dan lancar ... Terima kasih SEMUA ! ... Terima kasih MAMA ! ... Terima kasih SAHABAT ! ... Terima kasih ALLAH ! ...

I LOVE YOU 
<3<3<3

No comments:

Post a Comment