They all are very 중요 for me! My가족, My메모리, My사랑, My심장, My감사 ... Here I want them 항상 when I need ... I do not have anything to be given ... But, only able to create a 추억 with them ... 너희들을 사랑한다 <3<3<3 !!!

Monday 21 November 2011

:: semakin hari ~~~ ::

Holla Shining !
Kadang2 ada yang mengatakan hidup ini sangat kejam ...
Kadang2 ada yang mengatakan hidup ini tidak adil ...
Kadang2 kita rasa kita tak berhak untuk hidup ...
Sebabnya, kita rasa macam kita di anak tiri kan ...
Tetapi, itu semua tidak benar ...
Itu semua ujian hidup ...
Itu semua nak uji betapa kita kuat atau tidak ...
Alhamdulilah, kini aku percaya ...
Ada sebab, kenapa semua ini terjadi ...
DIA nak kita hargai waktu, masa, orang sekeliling, keluarga, dan sahabat kita terlebih dahulu sebelum kita menikmati kebahagiaan yang sebenarnya ...
Kebahagiaan yang kita idamkan ...
Kebahagiaan yang kita hendak, macam mana orang lain ada ...
Kini, benar2 aku faham ...
Kita tak layak untuk menyalahkan takdir atau memarahi dan melawan takdir ...
Sebab, apa yang terjadi ada sebabnya ...
Apa yang terjadi ada hikmahnya ...
DIA telah menyusun dan mengatur kesemuanya ...
Kerana pilihan-NYA lah yang paling baik, paling bagus, paling indah, paling tepat ...
Merangkumi kesemuanya ...
InsyaALLAH, alhamdulilah !

Shining ! Shining ingat lagi tak yang kita pernah cakap yang "jangan berharap pada sesuatu yang tak mungkin akan jadi milik kita" ...
Harap Shining ingat lagi ... Hehehehe, sebab kata2 tu sangat bermakna ...
Nak kata kan apa yang saya harap telah termakbul ...
Tak juga ...
Nak kata kan, yang saya dah dapat milikinya ...
Tak juga ...
Apa2 pun saya hanya mampu berdoa ...
Tetapi, entah lah ...
Benda ini membuat kan saya bahagia sangat ...
Saya harap, yang doa saya di makbulkan ...
Saya berharap sangat ...
Sangat2 berharap, insyaALLAH !

Semakin hari semakin sayang ...
Semakin hari semakin rindu ...
Semakin hari semakin cinta ...
Semakin hari semakin ku memikirkan nya ...
Semakin hari semakin ku rasakan yang di kau dekat dengan ku ...
Semakin hari semakin ku rasakan yang kau benar2 ada di samping ku ...
Semakin hari semakin ku ingin tahu tentang diri mu ...
Semakin hari semakin ku jatuh hati pada mu ...
Sesungguhnya, ku sangat sayang dan cinta pada mu ...

Aku bukan lah, seorang wanita yang senang untuk melafazkan kata2 puitis cinta ...
Aku bukan lah, seorang yang senang untuk melafazkan 3perkataan ...
Iaitu (I LOVE YOU) ...
Aku bukan lah, seorang yang senang atau mudah untuk bercerita mengenai kisah cinta ku ...
Jika aku pernah bercerita kisah cinta ku kepada orang lain ...
Makna nya, dia bukan cinta ku ...
Tetapi, hadir nya di kau dalam hidup ku ...
Telah membuat kan ku melafazkan nya ...
Hadir nya di kau dalam hidup ku ...
Telah membuat kan ku berani untuk melafazkan kata2 puitis cinta ...
Adakah ini hanya perasaan ku semata2 ... ???
Aku harap kan ini adalah benar ...
Aku harap kan ini bukan mimpi ...
Aku harap kan ini adalah realiti ...
Aku harap kan ini akan kekal untuk selamanya ...
Untuk selamanya ...
Kerana aku cinta kan di kau kerana ALLAH ...
Kerana aku ingin mengenali di kau kerana ALLAH ...
Kerana aku ingin kau sentiasa di sisi ku kerana ALLAH ...
Semua nya adalah kerana ALLAH ...
Semoga ALLAH memberkatinya ...

Sungguh ku katakan, ku bahagia bila di sisi mu ...
Sungguh ku katakan, ku seronok bila di sisi mu ...
Sungguh ku katakan, ku gembira bila di sisi mu ...

Sesungguh nya, aku telah jatuh hati pada senyuman mu ...
Sesungguh nya, aku telah jatuh hati pada kata2 mu ...
Sesungguh nya, aku telah jatuh hati pada keseluruhannya tentang di kau ...

Aku tidak pernah merasakan ini semua ...
Aku tidak pernah merasakan kegembiraan seperti ini ...
Aku tidak pernah merasakan kebahagiaan seperti ini ...
Aku tidak pernah merasakan keseronokan seperti ini ...

Ya Allah, Ya Tuhan ku ...
Terima kasih ...
Terima kasih untuk perasaan ini ...
Terima kasih untuk cinta ini ...
Terima kasih untuk sayang ini ...
Terima kasih untuk rindu ini ...
Terima kasih kerana kau telah temukan aku dengan dia ...
Walaupun aku tidak tahu sejauh mana semua ini ...
Tetapi ia benar2 menguji aku ...
Terima kasih ...
Jadi kan lah ia satu realiti ...
Jadi kan lah ia benar ...
KAU makbul kan doa ku ini, seperti mana KAU makbul kan doa ku yang lain ...
Amin !!!
Amin, ya rabal al-amin :))

**ya allah, ya tuhan ku ... ampuni lah segala dosa2 ku, dosa2 kedua ibu bapa ku, dosa2 kedua adik-beradik ku, dosa2 sahabat2 ku, dosa2 orang ku sayangi dan ku cintai serta dosa2 seluruh umat islam di muka bumi ini ... murahkan lah rezeki kami, lindungi lah kami dari marabahaya dan malapetaka ... jauhkan lah kami dari perkara2 yang boleh memesongkan hati kami ... tetap kan lah hati kami pada yang satu ... tunjuk kan lah kami jalan yang lurus dan di redhai ... ampunilah segala dosa2 kami ... amin ya rabal al-amin ... alhamdulilah :))

No comments:

Post a Comment