They all are very 중요 for me! My가족, My메모리, My사랑, My심장, My감사 ... Here I want them 항상 when I need ... I do not have anything to be given ... But, only able to create a 추억 with them ... 너희들을 사랑한다 <3<3<3 !!!

Sunday 6 November 2011

Hari yang begitu menggembirakan :))

Holla Shining !
Hari ini sangat2 gembira ...
Hari yang begitu bermakna buat diri ku ...
Rasa macam tak nak balik aje ...
Tapi apa kan daya, esok kena balik juga ...
Makna nya, saya ada lagi satu hari aje dekat sini ...
Makna nya juga lah saya perlu nikmati dan hargai hari- hari ini dengan baik ...
Alhamdulilah, hari ini berjalan dengan baik sekali ...
Shining nak tahu, ini adalah kali pertama saya tengok orang tumbag dan sembelih lembu ...
Huhuuu, sedih kan hidup saya ...
Tapi, bukan apa saya agak penakut dan cepat kesian ...
Walaupun saya dah buat 2kali korban, dan sepanjang saya hidup 18tahun 23hari ini lah kali pertama saya melihat nya ...
Opah ada kata, kalau kita ada perasaan kesian kita tak boleh makan daging tu ...
Dan di sebabkan itu lah saya tak nak melihat nya langsung ...
Tapi kali ini, saya nak merasakan nya sendiri ...
Sebab, agak cemburu jugak sebab ramai rakan2 saya sangat gembira dan teruja untuk melihat ...
Seronok rasa nya, hari ini follow yang lain pun sebab, Opah ada masuk bahagian ...
Tahniah Opah, Opah dah buat 37kali ...
Opah juga dah buat haji sebanyak 9kali dan Umrah sebanyak 16kali ...
Alhamdulilah, murah rezeki Opah ...
Senang Opah "dekat sana" nanti, hehehehehe :))
Nak jadi kan Opah sebagai inspirasi dan idola saya lah ...
Nanti kalau saya dah kerja, saya nak simpan duit gaji saya separuh, lepas itu saya akan buat korban ...
Macam Opah dulu2 buat ...
Ermmm, menu untuk hari ini macam2 ...
Sampai tak sempat nak tangkap gambar dan kongsi dengan Shining ... Huhuuu :((
Sebab, lepas sembahyang aje, dorang dah serbu, aishhh ! teruk betul perangai :p
Tapi tak apa yang paling penting cupcakes saya yang paling comel di dunia ini "LAKU" ...
Habis kottt, alhamdulilah ...
Bukan cupcakes sahaja yang habis ...
Malah saya buat chocolate cake sebanyak 8kilo pun boleh habis ...
Hahahahahaha ! kelakar lah tengok korang nie ...
Manusia ke makhluk asing nie ... ???
Tapi, tak ape seronok tengok korang makan ...
Opah, kata korang asyik makan itu aje, esok pagi2 semua kena buat senaman ...
Termasuk lah Opah, hahahahahaha ! :))
Dah habis semua ini, ingat kan boleh lah rehat ...
Tapi tak boleh lagi, ade "request" dari pak lang, mak uteh dengan abang anjak ...
Dorang nak chocolate cake nie nak bawak balik malam nie ...
Sorang nak 3kilo kottt, mati lah aku ...
Tapi agak masyuk jugak ...
Sekilo RM20, kalau 9kilo ........................................
Wahhh ! Shining fikir sendiri yea ...
Hahahahahaha ! Alhamdulilah, boleh buat tambah2 duit belanja saya ini ...
Memandangkan tengah cuti nie kannn ...
Terima kasih kerana saya masih dapat lagi meraikan hari ini dengan baik dan sempurna ...
Rasa seronok sangat ...
Dapat tengok macam2 perangai ...
Nak pulak, ade yang sampai pecah rahsia ...
Dah kantoi dah oiii ! Hahahahaha !!!
Sangat seronok :))
Gelak sampai nak pecah perut nie, kalau buat filem nie mahu masuk box office ...
Hahahahahaha, tak boleh, tak boleh ...
Nanti jatuh populariti SAYMSUL YUSOF ... 
Dah lah baru menang ASK 2010/2011 ... Hehehehe :))
Rasa2, tahun depan akan macam nie lagi tak ... ???
Rasa2, sempat tak nak macam nie lagi ... ???
Rasa2, kemeriahan nie akan kekal sampai bila2 tak ... ???
Rasa2, semua akan berkumpul lagi macam nie tak ... ???
InsyaALLAH, hanya ALLAH sahaja yang tahu ...
Allah boleh sahaja mengkehendaki apa sahaja yang DIA kehendaki :))
Kita sebagai umat dan hamba-NYA, hanya mampu berdoa ...
Jadi, berdoa lah kita agar semua ini akan kekal ...
Okey dulu lah yea Shining ...
Nak kena pergi dulu, sebab nak kena buat chocolate cake :))

**terima kasih ya allah kerana aku, mama, opah, adik beradik ku, makcik2 dan pakcik2 aku, sahabat2 aku, orang2 ayng aku cintai dan sayangi masih lagi bernyawa ... masih lagi dapat merasakan kemeriahan ini bersama keluarga yang tercinta ... masih lagi dapat bergelak dan bersuara ... masih lagi dapat terseyum walaupun diri ini tidak berapa sihat ... terima kasih ya allah, terima kasih ... alhamdulilah :))

No comments:

Post a Comment