They all are very 중요 for me! My가족, My메모리, My사랑, My심장, My감사 ... Here I want them 항상 when I need ... I do not have anything to be given ... But, only able to create a 추억 with them ... 너희들을 사랑한다 <3<3<3 !!!

Thursday 15 December 2011

:: Rindunya dekat "DIA" ~~ ::

Holla Shining !
Ya allah, rindu nya dekat Shining ...
Rindu dekat Blog nie ...
Rindu dekat semua orang laaa ...
Yang paling penting rindu dekat "dia" sangat2 ...
Hehehe ...
Shining nak tahu, saya 2hari ta bukak FB ...
Hehehe ...
2hari aje kottt, tadi saya baru bukak FB saya ...
"Dia" ada post something mengenai hidup terbaru "dia" ...
Yang paling penting, "dia" baru balik dari L.A. ...
Wahhh ~~~
Hehehe, Shining :'(
Sumpah! demi ALLAH, saya rindu sangat2 dekat "dia" ...
Alhamdulilah, saya bersyukur sangat sebab saya dapat melihat "dia" walaupun dari jauh ...
Saya tahu "dia" sibuk ...
Saya tahu "dia" nak kejar cita-cita yang selama ini "dia" impikan ...
Saya tahu "dia" tak pernah lupakan saya ...
Walaupun jauh, walaupun jarang telefon, walaupun jarang untuk berbual lama ...
"Dia" selalu telefon Mama ...
Tanpa pengetahuan saya, tapi saya bersyukur ...
Saya sayang sangat2 dekat "dia" ...
Saya tahu kenapa "dia" buat macam tu ...
Kenapa "dia" tak nak telefon saya ... ???
Saya tahu kenapa ...
Sebab "dia" tak nak saya nangis ...
Sebab "dia" tak nak saya terlalu rindu kan "dia" ...
Sebab "dia" nak saya ingat "dia" selalu ...
Tapi, "dia" tak tahu ...
"DIA" dah buat saya nangis ...
"DIA" dah buat saya terlalu sangat merindui nya ...
Dan .......
Membuat kan saya selalu meningat kan "DIA" ... 
Ya Allah, rindu nya sangat2, sungguh2, ketat2 dekat "dia" ...
Saya harap, "dia" dekat sana baik2 sahaja dan sihat2 ... 

**Bismillahirrohmanirrahim ... Ya allah, kau ampunkan lah segala dosa2 "DIA" ... ampun kan lah dosa2 ku, dosa2 kedua ibu bapa ku, dosa2 rakan2 ku, dosa2 orang yang ku sygi dan ku rndui ... Sseungguh nya, kau maha pengampun lagi maha mengasihani ... Ya allah, kau tetap kan lah hati ku dan hati "DIA" pada yang satu ... Kau kekal kan lah, perasaan rindu dan sayang ini ... Lindungi lah "DIA" ... Pelihara lah "DIA" ... Tunjuk kan lah "DIA" jalan yang kau redhai dan di berkati ... Satu kan lah hati ku dan hati "DIA" ... AMIN!!!** :))

No comments:

Post a Comment