They all are very 중요 for me! My가족, My메모리, My사랑, My심장, My감사 ... Here I want them 항상 when I need ... I do not have anything to be given ... But, only able to create a 추억 with them ... 너희들을 사랑한다 <3<3<3 !!!

Friday 20 July 2012

:: 20 + 07 + 1991 = 2


JULY
Sangat seronok didampingi. Banyak berahsia dan sukar dimengerti terutamanya lelaki. Agak pendiam kecuali diransang.  Ada harga diri dan maruah diri. Tak suka menyusahkan orang lain tapi tidak marah apabila disusahkan. Mudah dipujuk dan bercakap lurus. Sangat menjaga hati orang lain, sangat peramah, emosi sangat mendalam tapi mudah terluka hatinya. Berjiwa sentimental, jarang berdendam, mudah memaafkan tapi sukar melupakan, tidak suka benda remeh-temeh, bimbing cara fizikal dan mental, sangat peka, caring dan mengasihi serta penyayang, layanan yang serupa dengan semua orang, tinggi daya simpati, pemerhatian yang tajam, suka menilai orang lain dengan pemerhatian, mudah dan rajin belajar, suka muhasabah diri, suka megenangkan peristiwa atau kawan lama, suka mendiamkan diri, suka duduk dirumah, suka tunggu kawan tapi tak cari kawan, tak agresif kecuali terpaksa, lemah dari segi kesihatan perut, mudah gemuk, kawal tak kawal diet, minta disayangi, mudah terluka hati tapi lambat pulih, terlalu mengambil berat, rajin dalam membuat kerja.

NOMBOR 2 (PENDAMAI)
 Dilahirkan sebagai diplomat.  Anda selalu memikirkan dan peka terhadap keperluan dan perasaan orang lain sebelum mengambil kira dirinya sendiri. Secara semulajadi sangat analitikal dan suka mengikut gerak hati. Anda tidak suka bersendirian. Persahabatan adalah penting buat anda dan berupaya mendorong anda untuk berjaya di dalam hidup, tetapi anda sanggup untuk bersendirian jika hubungan yang terjalin itu tidak serasi.


SELAMAT HARI JADI aka HAPPY BIRTHDAY aka SAEGIL CHUKAE HAMNIDA, Intan Farhana  ... Hahaha!!! That’s true! Semua nie benar pasal kau Intan ... Kau sangat mementingkan persahabatan ... I agree this statement laaa ... Kau sangat pendamai, ta kecoh2 macam aku, Masz dengan Fie ... Hehe, Intan Selamat Ulang Tahun ... Awak dah tuaaa, hehe ... Jahat kan sayaaa, tapi tak penting semua tu, yang penting awak sihat dan bahagia selalu ... Intan tak ada apa nak bagi lah, cuma luahan hati aje sebagai hadiah kau untuk birthday this year, hehe ... Minta maaf tau kalau aku buat kau sedih atau sakit hati bila kau baca semua ni ... Tapi aku ikhlas, hehe ... Tapi tak bermakna aku lupa birthday kau ... Intan, aku happy kawan dengan kau ... Walaupun kadang-kadang ada yang aku terasa dengan sikap kau ... But, aku rasa aku lagi banyak sakit kan hati kau kan ... Aku minta maaf Intan ... Intan, walaupun kita tak berapa rapat, tapi tak bermakna kau tak penting buat aku ... Aku teringin nak jadi kawan rapat kau, tapi aku takut, sebab aku rasa macam aku tak layak untuk berdiri sebelah kau ... Kau pandai, kau cantik, aku kagum dengan kau ... Aku bangga ada kawan macam kau ... Kau tak memilih, kau ikhlas bila melakukan sesuatu ... Intan, walau kita tak rapat, tak bermakna yang aku tak sayang kau ... Aku sayang kau, sama dengan orang lain ... You are the best buddies!!! Sebab, tak sangka kau segila aku jugakkk ... Hahaha! I love you dude! Kau terima gelak besar aku ni ... Kau terima aku seadanya ... Nak tahu, jujur aku cakap, kau orang pertama atau senang kata kau kawan pertama aku dekat kolej ... Kau tegur aku, kau bercakap dengan aku, kau terima gurauan aku ... Sebab kebanyakkan kawan dekat kolej, just untuk bercakap ... Tapi, kau orang pertama ... Pengenalan kita masa tu time class Culinary kan ... Class tu dah penuh, lepas tu kau mengalah dengan Masz ... Ta habis dekat situ, kita jumpa lagi time class Intro n then sekali dengan class Lodging ... Hahaha! Kelakar sangat rasa nya time class Culi ... Aku salute kau, sebab kau yang mengalah ...  Lepas tu baru aku kenal Fie, aku kenal Masz pun dari kau kan ... Baru aku kenal yang lain, thank you Intan ... Kau banyak amik berat pasal aku ... Kalau kita ada class mlm atau kita keluar sama2, n then sampai rumah mlm2, mesti balik tu kau call and texting me ... Thank you so much for ur concern ... Aku minta maaf, kalau aku ada guriskan hati kau sepanjang kita berkawan ... Aku minta maaf kalau ada aku sakitkan hati kau ... Aku minta maaf kadang2 kalau kena buat assignment atau keluar dengan kawan-kawan ke, kau mesti tunggu aku lama kan ... Sebab aku keluar awal macam mana pun memang mesti lambat ... Agaknya kena ada kereta laaa, haaa! Nanti kita amik lessen sama2 yea ... Masz dgn Fie pun ta ada lesen, kita amik sama2 yea ... GGN mengegarkan sekolah memandu yea ... Nanti kita tubuhkan anak syarikat baru, “Sekolah Memandu GGN” yea, haha! Aku minta maaf kalau aku kurang rapat dan kurang share apa-apa dengan kau ... Aku minta maaf, Intan ... Tapi tak bermakna itu aku tak sayang kau ... Aku tak hiraukan kau, kadang-kadang aku teringin nak cerita dengan kau, tapi kadang-kadang aku terfikir jugak, kau nak ke dengar cerita aku ... Sebab kau serius, huhuuu ... Sorry ... Tapi tak apa, aku suka ... Sebab kau buat aku teringat dekat kawan aku ... Perangai dia sama dengan kau, tapi dia garang ... Kau tak garang, garang sikit aje ... Terima kasih untuk tunjuk ajar kau selama 3tahun atau kita belajar sama-sama ni ... Terima kasih sebab sentiasa ada disisi aku bila aku sedih, susah ... Aku happy sebab Allah turun kan kau untuk aku ... Terima kasih sebab terima aku sebagai kawan kau ... Terima kasih sebab sudi, sampai sekarang nak kawan dengan aku yang agak kurang pandai ni ... Terima kasih sebab kau dengan Didi selalu bimbing aku ... Kalau kau dengan Didi tak tarik aku, aku rasa aku dah hanyut, dan tak mungkin result semester2 aku yang lepas, akan sebagus sekarang, aku ada peningkatan ... Terima kasih Intan, sebab sometimes kau tegas dekat aku ... Terima kasih Intan, sebab kadang-kadang kau sedar kan aku ... Jujur dari hati ini, aku ikhlas berkawan dengan kau ... Aku harap, persahabatan kita akan kekal untuk selamanya ... Bukan hanya sekadar pada persahabatan di kolej, tapi untuk selamanya, sebab kau kawan pertama aku ... So, tak ada surprise untuk kau tahun ni, tak ada budget ... Hahaha! Tapi nanti bila kita semua dah kerja, kita celeb dekat club yea ... Kau cakap aje nak kat mana yea ... Kau kan Michele, hahaha! Mesti lah nak buat birthday party dekat tempat2 yang ada class kannn ... Walaupun kita akan berpisah nanti, selalu contact aku tau ... Walaupun sekarang kita jarang texting or calling ... Selalu ingat each other’s yea ... Aku sayang kau, aku sayang kau selamanya ... Aku kawan kau, aku kawan kau selamanya ... Kau selalu sibuk nak kahwin awal kan, okey! Aku doakan kau cepat temu jodoh yea ... Make sure, kalau dah jumpa sorang, jangan lupa bagi tahu aku ... Yang penting, aku nak jadi orang pertama yang tahu ... Hahaha! Tak ada orang lain yea ... Sempena ulangtahun kau tahun ni ... Aku doakan, semoga kau bahagia, kau sihat, kau panjang umur dan dimurahkan rezeki ... Semoga apa yang dihajatkan tahun ni dan untuk tahun akan2 datang, tercapai ... Cepat-cepat jumpa dengan abang ipar yea ... Aku harapkan Fie, harammm ... Hahaha! Semoga impian dan cita2 kau tercapai ... Halalkan apa yang aku dah terambil, terpakai, ilmu yang kau ajar, makanan yang kau bawa dan kau belanja aku, semuanya  ... Terima kasih banyak2 ... Love you always Buddies! Take care yourself, jangan selalu sakit tau ... Sayang kauuu forever laaa ... Always GGN yeaaa ... Hahaha!!! Happy Birthday Intan Farhana ... 




No comments:

Post a Comment