They all are very 중요 for me! My가족, My메모리, My사랑, My심장, My감사 ... Here I want them 항상 when I need ... I do not have anything to be given ... But, only able to create a 추억 with them ... 너희들을 사랑한다 <3<3<3 !!!

Wednesday 27 March 2013

:: 컴백! カムバック! 复出! Comeback! Kemunculan Semula! ::

Assalamualaikum! 

Annyeonghaseyo!!!
Konichiwa!!!
Ni hao ma!!!
Hai!!!


I'm backkk ~ Haha! I will look on forward ... I will be a good and nice person ... I will be more better that what I have been before ... I will try be a positive person ... I will be nice to others people and to all my friends, insyaALLAH ^^ Please teach me, please look on forward on me, always with me, pray and wish for me ... 

Aja aja Fighting!!!
Ganbattekudasai!!! 
Chaiyok!!!
All the best!!!
Berusaha!!!

Ya ALLAH! Miss nya dengan blog nie ... Demi ALLAH, dah lama gila tak update, tapi tak bermakna tak ada benda nak cerita atau kongsi ... Mungkin dah disebabkan dah masuk angka "2" nie kannn, so, nak mengadu-mengadu nie, macam dah segan, hehe ... So, yang lebih baik dan lebih afdal, mengadu aje dekat BF kita, iaitu ALLAH ... Haaa ~ boleh pulak macam tu yea ... Tak adalah, mungkin dah semakin besar, dan matang nie nak boleh fikir apa yang baik dan apa yang tak baik ... Saya serahkan semuanya pada ALLAH, biar ALLAH yang menentukan ... 

Apa yang membuatkan saya bukak blog nie balik, pertama, bukan sebab nak mengadu atau bercerita tentang negatif, tapi, nak berkongsi sesuatu yang sangat-sangat menarik ... Memandangkan, hari ulangtahun kawan baik saya bakal tiba tak berapa lama lagi, tak tahu nak bagi dia present apa, so, luahkan lah dekat dalam blog nie ... Benda baik tak agak-agak nya tu ??? Haha! InsyaALLAH ... 

Disebabkan, hari ulangtahun dia dah nak dekat, saya ada buat simple vidoe utk dia, dengan keadaan saya yang agak memalukan jugak lah ... Tapi, tak apa yang penting ikhlas! :) Disebabkan benda itulah, baru nak tergerak bukak blog nie ... 

InsyaALLAH, saya akan cuba untuk update dan berkongsi sesuatu yang sangat menarik buat yang lain atau pun diri saya sendiri sebagai rujukan ataupun sebagai kenangan saya ... Maklumlah, dah masuk angka "2" nie, banyak benda dah start untuk "lupa" ... Sampai orang yang tersayang pun cakap, "awak nie pelupa, tak seperti usia awak", haha! Kesah pulakkk kannn ~ So, enjoy guys! ^^

No comments:

Post a Comment