They all are very 중요 for me! My가족, My메모리, My사랑, My심장, My감사 ... Here I want them 항상 when I need ... I do not have anything to be given ... But, only able to create a 추억 with them ... 너희들을 사랑한다 <3<3<3 !!!

Friday 29 March 2013

:: Like what ... !!! ??? ::

Hai! 

Entry hari ini sangat-sangat lah tidak bagus, haha! Boleh pulak macam tu yea ... 
Just short aje la yea, memang tak ada mood gila bila fikirkan benda nie ... 
Tapi apa boleh buat, bila tak di luahkan, meronta-rontan hati nie nak bercerita, tapi tak tahu nak bercerita dekat siapa ...
Nak kata kan malu, tak ada lah sangat, tapi, entah lah tak suka gila dengan perasaan nie ...

Ceritanya macam nie, dah kerja sebulan, tapi yes, mungkin salah aku jugak sebab tak selidik partner lain yang kerja dengan aku ...
Baru-baru nie, aku di coach oleh seorang lelaki, yang, boleh di pangkatkan sebagai abang aku lah ... Sebab tengok gaya, dia macam dah kerja lama, and then cara dia buat kerja, memang sangat pro laaa ... 
Kami berkerja seperti satu family ... Seronok sangat ...


Tetapi, sejak 2-3hari ini, aku di tugaskan dengan seorang lelaki, yang baru aje aku katakan tadi, ia layak dipanggil abang ... Perkara nie memang benar-benar tidak ku sangkakan ... 
Mungkin selepas ini, ada sedikit kerenggangan antara kami dan juga rakan partner yang lain, nak tahu sebab kenapa ... 
Sebabnya, mereka semua sebaya dengan saya ... Argghhh!!! 
Yang paling tak suka, lelaki yang aku panggil abang selama nie adalah musuh ketat aku atau erti kata lain, jiran aku ... Argghhh!!! 


Menjerit tak menjerit lah apabila aku dapat tahu semua nie ...
Lepas nie, tidak ada lagi nak abang atau kakak ... 
Kerana mereka semua sebaya dengan aku
KAU dan AKU aje lah yang lebih baikkk, kannn ~~ 


Apa pun kehidupan mesti di teruskan ... 
Tak kisah lah, kau jiran ke, musuh aku ke ... 
Tapi hakikatnya, benda tu memang betul pun ...
So, the conclusion, you do your work, I'm doing my work ... 
Fair and square right, "abang" ???
HUHHH!!! GELI KOTTT!!! 

ADVICE HERE:
Before you do anything please do check and asked ...
If not, like this laaa will happen ...
Malu tak malu laaa kannn ...
So, what you will do after thisss ???
Just thisss ~~



No comments:

Post a Comment