They all are very 중요 for me! My가족, My메모리, My사랑, My심장, My감사 ... Here I want them 항상 when I need ... I do not have anything to be given ... But, only able to create a 추억 with them ... 너희들을 사랑한다 <3<3<3 !!!

Friday 24 February 2012

Start something new ...

Holla !
Miss Shining and all very much laaa ...
Huhuu, sorry lama tak update blog, busy with study ...
Another thing busy with writing ...
Yesss ! I'm writing now ...
Maybe I want to be a novelist ...
Who know right, because I'm totally like writing something about life, love and challenges ...
May ALLAH bless me and others ...
Amin ...

So, sekian lama tak update blog and everything la ...
Aku telah diduga bermacam2 dugaan ...
Dari yang kecil hingga yang besar ...
Dari dalam hingga luar ...
Ia sangat menyakit kan ...
Tapi, aku tabah dan kuat demi orang2 yang aku sayang ...

Bila aku di uji sebegitu, aku gemar akan membaca dan menulis serta meluahkan apa yang terbuku di hati ini ...
Itu yang membuat ku ingin menjdai seorang penulis ...
Ia! kini genap aku 7tahun menulis ...
Terlalu banyak yang telah ku tulis ...
Mungkin jika di kongsi dan di jadi kan sebuah buku ...
Perhhh ! Mahu ade nya 3 atau 4 novel terbitan ku sendiri ...
Huhuuu, insyaALLAH ...

Setelah sekian lama aku meninggalkan dunia "PENULISAN" ini ...
Kini aku ingin kongsi sebuah cerita bersama kalian ...
Cerita yang pada asal nya adalah dari diri ku serta orang di sekeliling ...
Tetapi ia sangat menarik ...
Sebab, ini lah ia sedang kita hadapi ...
Yang sedang gadis2 di luar sana hadapi ...

ENJOY !!!

No comments:

Post a Comment